Thursday, January 24

the enjoy-est koko class yaww !


Assalamualaikum semuaaa... ;}

dis time i would like to share with about something dat the enjoy-est ever in my 1st semester in UTHM yaww. chewaaaaah speaking london katanyaaa hahaha ! kau tak suka boleh blahhh. ek ehhh bkn korg yg membaca, kpd haters jeee. eh aku ade haters ke? entah laaa, hanya Tuhan je yg tahu hehehe.

oke laaa, benda yg aku katakan paling enjoy tu adalah kelas koko aku. yeee, aku paling suka kelas koko, sbb kelas yg paling tak tension utk aku dlm sem 1 ni...aku mmg tkslah pilih kelas...sbb kelas yg aku pilih tu adalah Kelas SeniTari Tradisi dan Kreatif...hahaha bg aku kacang jeee sbb aku mmg penari... hehehe oopsss terlebey sudah. ble sesuatu da ade minat, semua pasti akan menjadi, cayalah ckp gua. hehehe 

mse aku diploma at unisel dulu, aku tak jumpe kelas koko utk kebudayaan or teater, so aku pilih msuk kelas koko 1st Cadet Pertahanan Awam. nseb baik aku ade gak minat dlm bidang. jadilahhh, cme lebih mencabar laaa, kne panjat sne sni. hey, jgn igt aku ni penari, tak lasak ehhh. aku minat hiking ! :) skg ni lah at uthm peluang aku utk grab agy bakat menari aku ni. utk kelas koko kali ni, kami diberi peluang untuk menari dalam teater. ktorg pljar2 dr kelas SeniTari dikehendaki bergabung dgn kelas koko Teater. so kami dak2 kelas tari dijadikan sebagai penari istana. besar gak laa gelaran itu hehehe. kumpulan aku diberi tugas membuat tarian utk lagu Sirih Pinang. wow sgt mencabar sbb dlm grup tu aku sorg je ade asas menari, yg laen tiada. agk sukar utk aku koreograf tarian utk dorg, sbb dorg keras, tapi....akhirnye aku bjaya wat dorg menari ! hehehehe. 

dengan ini, saya mempersembahkan teater....DURHAKA ! 


chewaaaaah, ade gaya tawww. hah...ini lah teater kami..hanya kecil2an shja.
teater ni as ktorg pye final exam koko taw. nmpk senangkan? huh...penat lelah kami sume hanya Allah sahaja yg tau. bekerjasama antara dua kelas itu paling penting ! we are awesomeee yaww !


ini pulak ahli2 kumpulan aku, Sirih Pinang.
aku berbangga dilantik sebagai ketua mereka. aku dilantik oleh mereka sendiri sbb hye aku seorg je ade asas tari dlm grup ni. sokey laaa, bg aku tkde istilah ketua dlm grup tu, kte bkerjasama shje ye? apa2 pon, gudjob sayang-sayangkuuuu sbb andalah, kumpulan ini dipilih utk wat show mse majlis penutup Citrawarna Koko sesi 1/20122013 :) 


Gabungan Kelas SeniTari Tradisi dan Kreatif beserta Kelas Teater sesi 1/20122013.
kamilah anak2 buah sir Eddy Rosdi, tenaga pengajar kami. (berbaju kemeja putih di tgh)
Beliau lah yg membimbing kami dr A smpy lah Z. yes, we did it ! thanks sir :}



dan.....inilah buah tangan kami.....aku merupakan salah seorang pelajar terbaik dlm kelas koko tsebut. tahniah untuk yg terpilih jugak.....kami berjaya sayang-sayangkuuuuu ! :} thanks a lot sir....seperti tidak percaya...mne tak nyee, jujur aku ckp, mse sir berucap tu, aku tgh sibuk tgk front camera aku utk betulkan tdung aku yg senget tuuu. hahaha ! nama dipanggil pon tak dgr, tupon dak2 ni yg jerit, "kak, kak ainnnn, nama akk tuuuu....!" hehehe oke, maafkan sye sir :}


aisya, nurul and me ! 
my classmates. thanks a lot uols....

selepas tamatnye sesi pembelajaran kelas koko ktorg, ktorg telah diberi satu agy tugasan bg majlis penutup Citrawarna Koko sesi 1/20122013... yeayyy, ktorg diberi kelonggaran utk join acara sukan pd pg tersebut, sebab.....ktorg tlah diberi tugasan senam seni pagi yg diketuai oleh Aien Samian, iaitu akuuuuu dan show malam penutupan...harharhar....aku ape agy mls nk perah otak pye psal....wat senam seni 1 Malaysia aje lorrr hehehehe ! aku pilih senam seni tarian zapin, tarian cina, tarian india dan juga tarian sewang org asli hehehehe. sgt kelakar...sbb dak2 pompuan kelas2 koko yg lain tak sporting....dorg tak sukaaa, nk control ayu bagai, alahaaaai ! nyampah aku. naseb baek dak2 llki sporting, dorg sgt enjoy ! cayalahhhh student lelaki UTHM ! 

hahahaha oke yg ni tak kelakar oke ! haippp !


enjoy dgn bakat anda ye ! see yaaaaa 



No comments:

Post a Comment