Sunday, April 24

teater bangsawan "TASIK DAYANG BUNTING"


Saturday, 23rd April 2011 at panggung DBKL, 8.30pm - theater bangsawan TASIK DAYANG BUNTING. pelakon utama teater ni ialah Mardiana Alwi sbg Dayang Seri & Nazri ahmad sbg Datuk Kumajaya. hah dak2 gambar kat atas ni pelakon tambahan jek tapi lagaknye mcm pelakon utama ajek. hehehe. hurmm yg baju ijau tuh ayen, kerek & ulin sbg pendekar kedah then yg baju merah tuh bobo, mirul & chort sbg pemdekar siam. huhuu. dan aku lak sbg penonton & penyokong dorg laaa. yg pasti aku mmg suka tgk teater ehh. bkn sbbkan ade ulin. wee~ hurmm teater ni ditayang selama 3 hari berturut-turut tapi cte yg sme jek laaa. best cte die! aku suka aku suka. btw, thanks b coz bawak syg skali tgk teater ni. tau2 jek kamoo ehh syg suka tgk teater. ingatkan kamoo dah lupaa. hehe. so skunk fair ehh. b dh tgk syg perform menari, syg lak dh tgk b perform silat :)

ni die barisan pelakon teater bangsawan TASIK DAYANG BUNTING




hah yg ni lak pelakon pembantu teater ni.
ehhh bukan aku, yg sebelah aku tuh hah~~~~
nama auntie kecik molek ni Amnah Awang.
beliau berlakon sbagai mak imah yakni pembantu rumah kepada Datuk Kumajaya. comeyy jek die ann ? hehehe



btw, gudluck b n dak2 pssgm lain. tuk perform teater last day ni 24 April 2011. enjoy n have fun ehh. sorry arini syg xikot agy. mauu tgk mentor laaa. hehehehe :P iloveyouuuuuu~

No comments:

Post a Comment