Tuesday, April 26

q! que qyla!!!!: Masa depan yang cerah selalu tergantung pada masa ...

q! que qyla!!!!: Masa depan yang cerah selalu tergantung pada masa ...: "Masa depan yang cerah selalu tergantung pada masa lalu yang telah dilupakan. Kita tidak dapat meneruskan hidup dengan baik jika tidak dapat..."



sayanggg, sabar ehhh. xsume org bernaseb baekk. kau untung gakk laaa even mak kau dah xde, tp kau still ade agy kebahagiaan dlm keluarga n jugak kesenangan. tapi aku?? dua2 masih ade agy, tp aku xdpt sgt kasih syg drpd dua2 tauu. ape2 pon, aku sygkan dorg. susah tuh mmg seksa dlm hidup aku. tp itulah lumrah idup kan. nak tak nak aku kne terima gak laaa. sabar ehhh. aku pon kne sabaarr gakk. hurmm aku pon rindukan lantoww gakk. rinduu gle weyhh. blekah kte nak wat reunion ni. sudah rindu GAMPANG sgt dh ni. hahahaha !


SUNGGUH RINDUUUUUUUU :)





1 comment:

  1. waaaaaaaa... ko ad family prob eh..
    tau xpe ak pn wnduuu..
    anyway tenkiu.. :D

    ReplyDelete