Tuesday, February 22

OMG !!! aku teruja :P



abah !!!! angah minat ni boleh x?
xmoo laaa kamera nikon besar tuh dah ! cancel cancel.
hahahaha. boleh laaa abah~~

heee. weyh ! aku teruja yek tgk benda ni ! tuh laa Hanis Zalikha dh mandrem aku weyh.
die berjaya wat aku SEAKAN MAHUKAN BENDA NI SKUNK GAK !

oke fine, hanis zalikha. awak sorg model yg bagus eh.
berjaya wat sye tertarik benda ni dlm blog awak :P

weyh korg ! pe agy, p laa usha blog hanis tuh. kalo bleh tau nape aku sukakan benda ni. mata aku terbeliak eh tgk kamera sekecil ni mampu wat ape sjek. NIKON coolpix S1100pj. hurmmm abah~~~ angah mahu ni jugak !!!!!! :P


4 comments:

  1. wah hebatnya kamera ni siap ada projector.kalah dslr..

    ReplyDelete
  2. tau xpe kan. huhuh. xjd nk beli dslr terus tau. hahahaha. ade remote control agy tau. leyh amek pic sendiri xyah self timer daaa. :)

    ReplyDelete
  3. wah3..! besst nyer... harge plak mesti best jgk kan.. haha =)

    ReplyDelete
  4. wahhh aku pown sangt teruja nie. .nak jugak la :)

    *dear i follow u ♥♥

    ReplyDelete