Thursday, February 24

dulu belajar, skrg MENGAJAR pulak :)


Persatuan Kebudayaan & Kesenian UNISEL (PKKU), gonna miss you all babyy !!!
hampir 2thun aku menceburkan diri dlm tarian kat unisel & juga luar unisel.
mcm2 pengalaman yg da aku dpt. dpt kwn2 baru jugak. tarian baru.
sgt2 awesome ! thanks PKKU :)


dulu aku belajar, skrg aku MENGAJAR pulak. yelaaa, aku kne bersara & bagi peluang kat junior2 PKKU plak. tp xbermkna aku bersara dalam seni tari eh. hehehe. sume2 senior pkku bekerjasama menurunkan ilmu tarian kat junior2 sume. utk permulaan kami turunkan ilmu tarian EMPAT DARA & TARIAN ENDANG. dorg sgt2 enjoy eh. gmbar2 bwh ni time dorg belatih tarian endang. thanks for following babyy ! ♥

junior-junior PKKU yg sgt awesome + handsome

waiting 4 the music started ! dindin ba dindin oi ~

tenaga pengajar Tarian Endang : ling, jaja, ME & sofy :)

hah korang, bersedia oke ! hee ~

petik jgn xpetik! hee ~

adek-adek PKKU, generasi seterusnye :)

mula2 wat cmni eh adek-adek :)

"lagulah endang ~~~ "

part PALING BEST skali dlm tarian endang. thanks bayu :)

Gadis-gadis PKKU ♥ ♥ ♥
ling, ME, jaja, anne & zayt



No comments:

Post a Comment