Wednesday, January 26

kempen mengempen

Mood : sgt semak !!!!

hurmmm mmg bagus berkempen sana sini. tp aku rse cre cmni seperti menghalang pemandangan pelajar2 yg berjalan kaki ke kelas laaaa. semak doe ! sebelum ni MPP xde pon wat kempen seperti ini. kenapa perlu jd cmni ? dah xlawa daa environment unisel laaa derr ! sne sini ade muka kau. hahahaha. sorry laa aku xberminat laa nk undi sume bagai. pilihanraya pon aku baru nk mengundi. yelaaa dh 21 pulak kaaan. hehehe. then kan, ade ke patut paksa2 student masuk dewan biru tuk mengundi dorg ? adess, perut aku dh lapa, kepala pening, nk paksa2 pulak. aku ckp pe, " sorry awak, sye nk terberak daa ni !" hahaha cara tak ? pedulik ape aku yg paksa aku tuh adalah lelaki. kwn aku ckp, " ko ni aien, pkai bju dh cantek, tp mulut xleyh blah! " heee. aku malasla nk undi coz sume nye kwn2 aku. kunk aku undi sume kunk baru tau ! bek aku fair xundi sume. kunk aku rse berslh pulak kan. hehehehe. tp kan tlog lah korg2 jgn semakkan mata aku ngn sume kertas2 yg tergantung sume bgai ni boleh tak ? last word, gudluck peeps ! :)



No comments:

Post a Comment