Saturday, December 11

2nd contest : "edit foto contest"


Edit phot contest ?? hahaha. mmg sesuai laa dgn aku coz edit photo is my top fav thing ! ini adalah 2nd contest yg aku join kat blog. alaaa sje jek, aku kan suke mengedit, xslhkan if aku join contest cmni, dpt hadiah. hehehe. kata cik blog Qaseh Dalia Adelia (waaah sedaaap seyh nama beliau rite ? huhu teruja aku ) ni, hadiahnye berupakan topup, tp xpasti agy bape, xkisah laa bape2, yg penting beliau sgt ikhlas nak bg hadiah kat readers die. btul x cik qaseh ?? hurmm ini laa hasil2 gambar2 yg telah aku edit berkurun lama. cett ! padahal sem lepas punye gambar. wee~ boleyh kan ?? aku nak letak 3 gambar skali ! boleyh kan ??? ushaa2 laa kat bawah ni, lawa ke xlawa, comment je laa, nohal babe ! small matter :)


sebelum (kiri) & selepas (kanan)
gambar ni diamek kat ampang point mse nak celebrate bzday kwn :)


sebelum (atas) & selepas (bawah)
gambar ini diamek kat midvalley slpas final exam sem lepas ♥



sebelum (kiri) & selepas (kanan)
gambar ni diamek kat jamming studio gombak :)
ini gambar kawan sye, syiro. comey jek orgnye

aku edit gambar2 ni sebab aku suka sgt mengedit gambar. hee. sje jek, dh sebati ngn idup aku da. hobi mase lapang jek. aku slalunye edit photo gune photoscape, picasa or photoshop. tapi aku lebey prefer edit gune Photoscape coz agy mudah ! soo, ketiga2 gambar kat ats ni aku edit gune Photoscape v3.5 . kacaaang jek edit gune software tuh.

sooo, disini aku nak tag contest ni kepadaaaaaa~~~~~ (siap ade bunyi drum suspen) :
:: cousin aku, siti zaleha.
:: cousin aku jua, intanne nadzirah.
:: my girl, ara rashid.
:: my friend, ujjah.

itu sahaja. wee :D


3 comments: