Saturday, October 23

sumenye sia-sia :(


aku atur sume secara baik then aku nk tgk die happy n nk jadi kan aritu ari terbaik utk die spnjang bersama ngn aku. aku bg alasan sok nk kuo ngn kwn2 wat kali terakhir sblum dorg grad diploma. motif aku suro die pkai smart2 pon tuk diri die. aku nak die igt ari tuh adalah ari paling bahagia tuk diri die n aku. tapi sume nye hancur punah xde harapan dah. cepat sgt marah dan marah dan marah agy. salah aku. sorry. slme ni sikit pon aku xpenah tgur psl pakaian die. aku puji ade laa kan. syg suka tgk b pkai bju putih. syg suka tgk b pki bju kaler terang. syg suka tgk b pakai bju cheetah kuning ni laa. suka sgt. tp die xpenah pon nk ikot ckp aku. bila kawan2 & mak die tgur, brulah die nk ikot. oke. xkisah laa, janji die buat. kdg2 aku pk sape aku ni sebenarnye. salah aku gak smlm coz xptot down kan die. tp itulah yg aku rasa. aku mengharapkan satu harapan yg tinggi drpd die. yee, sgt2 tinggi. 10 bulan. ye, aku tggu die berubah utk aku. aku sggup. aku sggup wat ape sje tuk die. mmg die xpaksa n xsuro pon aku wat sume tuh tuk die. tapi aku nk die nmpak tuh laa cre aku syg die, jge die. aku tau, die nak kan perhatian seorg pmpuan tanpa bertanya pe perhatian yg die nak. aku wat jek pe yg boleyh buat die bahagia. die senyum gelak ketawa tuh maknanye die bahagia laa tuh pe yg aku dh wat. i made everything just for him, no one else. xpe laaa, kali ni aku xdpt pe yg aku nak, maybe next time aku ckp pd diri aku. 10 bulan berlalu. xpe, next time boleyh dpt laa tuh. ye, next time aku akan dpt apa2 yg aku harapkan kat die. atau maybe aku xlayak dpt sume tuh? ye aien, ko mmg xlayak aien. smpy bila2 ko mmg xlayak. xyah nk harap sgt aien. oke, aku tak harapkan apa2 dah. sia-sia jek. titik.


No comments:

Post a Comment