Saturday, April 3

Musim.


jam 9.45 pagi.
arwah mak Nur Aqilah Razali telah pergi meninggalkan keluarganye.
qila ckp, arwah mak die sakit barah usus.
arwah makin tenat & xmampu nk tanggung sume tuh.

Al-Fatihah.
aku doakan arwah mak qila
ditempatkan bersama2 org2 yg beriman.
Aminnn....

Takziah...
kepada Qila n family..
moga mereka tabah n sabar terima kenyataan ini.
Innalillahi wainahirajiun...


p/s;
erm...aku xtau laa, sekrg ni musim org sakit n meninggal ke???
arituh aku sakit sampai 2minggu.
aku dh jd risau dh.
tp alhamdulillah laaa aku dh makin sihat lepas tuh.
tp semlm (2 april 2010), aku bce berita psl Din Beramboi meninggal.
aku cm xcaya, aku terbygkan die mengacarakan show MANDI kat astro.
erm...Al-Fatihah untuk arwah Din Beramboi.
hari ni pulak (3 april 2010)...
arwah mak qila pulak meninggalkan kita...
aku pk2 kan sume ni
adakah sekarang ni musim org meninggal n sakit...?
erm...bercampur baur perasaan aku skrg ni.
aku jadi takot n makin takot.
adtoi...!

='(




No comments:

Post a Comment